چرا کانال کولر صدا می کند؟

شاید برای خیلی از دوستان پیش آمده باشد که وارد خانه ای نوساز به می شوند و پس از گذاشتن کولر نو متوجه صدا از کانال کولر می شوند.

در این مقاله سعی داریم کمی در مورد علل و راههای رفع این صدا صحبت کنیم و قصد نداریم در مورد صداهای مربوط به سیستم سرمایش یا کولر که ممکن است بخاطر موتور ، پولی ، یاتاقان ها و فلکه صدا تولید می کند صحبت کنیم.

پس در نظر بگیرید که کولر و یا سیستم سرمایشی شما مشکلی ندارند و صدا و نویز از کانال می باشد.

علل صدای کانال کولر چیست؟

کانال سازی کولر بر خلاف نظر خیلی ها یک تخصص است که نیاز به دانش و تجربه دارد و باید در نظر گرفت که کانال سازی غیر اصولی باعث صرف هزینه های بیشتری در آینده برا صاحبان خانه خواهد شد.

مشکلات مربوط به کانال بطور کلی به مراحل طراحی و اجرا تقسیم بندی می شوند که اگر این مراحل به درستی و توسط متخصص انجام شود ، مشکلی پیش نخواهد آمد.

مرحله طراحی کانال سازی کولر

این مرحله بسیار حساس و مهم می باشد به همین علت گروه اصلان خانی برای افزایش کیفیت امکان بازدید از محل را قبل از اجرای کانال سازی برای مشتریان خود ایجاد کرده .

در کانال سازی اصلان خانی با توجه به تجربه سالهای پیشین که در صفحه درباره ما میتوانید پروژه های برتر ما را مشاهده نمایید و استفاده از نیروی جوان و با دانش ، خیالتان از تخصص و دانش راحت باشد.

کافیست ابتدا قبل از کانال سازی ساختمان از مشاوره تیم فنی اصلان خانی بهره مند شوید تا با توجه به محیط و نیاز بهترین کانال و ابعاد در نظر گرفته شود.

مرحله اجرای کانال سازی

کیفیت تولید و اجرا پس از طراحی کانال مورد نظر اهمیت دارد.

تولید کانال

در زمان تولید کانال در کارگاه کیفیت ورق استفاده شده برای کانال سازی و همچنین نحوه تولید کانال بسیار اهمیت دارد ، برش و شکل دادن کانال باعث بالابردن کیفیت کانال می شود.

در کانال سازی اصلان خانی کلیه کانال ها از ورق با کیفیت و توسط نیروی متخصص تولید می شوند.

ورق گالوانیزه مورد استفاده برای کانال سازی
ورق با کیفیت برای تولید کانال

اجرای کانال سازی

پس از تولید کانال اجرای آن که با توجه به اینکه اگر طراحی درست انجام شده باشد ، اهمیت دارد .

اما چند نکته مهم در زمان اجرا بسیار اهمیت دارد.

اتصال محکم قسمت های کانال به یکدیگر و پس از آن محکم کردن کل کانال در جای خود و عایق کاری کانال نکاتی به حساب می آید که اگر هر کدام از این موارد توسط تیم اجرای به درستی انجام نگیرید ، باعث بروز مشکلات غیر قابل جبران خواهد شد.

اجرای درست کانال سازی
نمونه یک اجرای اصولی کانال

بنابراین طراحی و اجرای کانال سازی یک تخصص به حساب می آید که هیچگاه توصیه نمی شود با بهره گیری از نیروی غیر متخصص هزینه خود را هدر دهید.

در گروه اصلان خانی تلاش می شود بهترین ها در تمام مرحله طراحی ، تولید و اجرا با توجه به بودجه و خواست شما انجام پذیرد.

‫4.7/5 (17 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *